2010 m. rugpjūčio 2 d., pirmadienis

Aptarnavimo tyrimas

Vakar Maximoje prie kasos pastebejau naujais irengta klientu pasitenkinimo aptarnavimu tyrimo aparaciuka. Viskas labai paprasta ir greita: tereikia paspausti atitinkama mygtuka. Sveikintinas zingsnis, diaugiuosi, kad Maxima taip pat pradejo rupintis aptarnavimu. Tikiuosi tie duomenys bus tinkamai panaudoti.

2 komentarai:

  1. Dar nebuvau mates tokio neralaus aptarnavimo, Maxima kasininke Akropolyje tiesiog tobulai bendravo su klientais, sypsojosi ir juokavo. Tikrai buvo aukstasis pilotazas. Kasininke be abejo paprase ir uz ja "prabalsuoti" aparaciuku. Paspaudziau "zalia". Tiesa, tai buvo pirma diena (gal pries 2 men.), kai sie irenginukai buvo sumontuoti. Dabar - tai jau "praeitis". Nei darbuotojai, nei klientai nebereaguoja. Mano supratimu, sie aparatai - didziule, nepagrysta investicija (vertinant is verslo perspektyvu). Mano alternatyva - siuksliadeze su 3 "skylemis" pazymetomis analogiskais veidukais, kaip sis aparatas, ismesti cekiui :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Zinoma, ismesti pinigai, jei su gauta informacija nieko nera daroma ir pvz. jei nei darbuotoju vertinimas ar motyvacija niekaip nesusijusi su siuo irenginuku. Na tau bent diena suveike, as jau kai spaudziau aparaciuka, tai jau matyt buvo praejusi savaite, nes pardaveja buvo susiraukus kaip nesakysiu kas :)

    AtsakytiPanaikinti