2009 m. rugpjūčio 23 d., sekmadienis

Nespręsk per anksti



Nuvažiavau į parduotuvę ieškoti natūralaus saldiklio - Klevų sirupo. Kadangi produktas iš retesnių pačiai surasti nepavyko, tad kreipiausi į sultis bespaudžiančią parduotuvės darbuotoją. Pirmoji reakcija, kad jie neturi tokio produkto, bet vis dėlto nueis dar kompiuteryje pasitikrinti. Įvedus kompiuterio paieškoj, išmeta, kad tokia prekė yra, tad mergina puola skambinti visais įmanomais telefonais ir teirautis, kur to produkto ieškoti jų parduotuvėj. Ji stovi nusukus man nugarą ir kol vyksta aiškinimasis telefonu pro šalį einančios moteriškės, aiškiai aptarnavimo ekspertės, pasipiktinusios garsiais komentuoja neva pažiūrėk klientė stovi laukia, o begėdė pardavėja tuo metu plepa telefonu:) Jos net nepagalvojo, kad ta pardavėja plepa telefonu būtent klientės klausimui išsiaiškinti. Tai va, kartais viskas gali atrodyti kitaip nei yra iš tikrųjų, nespręskime per anksti ar nežinodami situacija. Ta opardavėja man tikrai padėjo ir aš jau einu gaminti puikių javainiukų su klevų sirupu :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą