2009 m. birželio 19 d., penktadienis

Individualizuotas marketingas


Portrait Software straipsnyje skelbiama, kad personalizuotas marketingas nėra toks efektyvus kaip individualizuotas marketingas.  
Personalizuotas - tai toks marketingas, kai rinkodarinės žinutės yra skirtos masėms, makro segmentams, tai kliento vardo naudojimas marketingo komunikacijoje, žinutės dažniausiia būna tik apie naujus produktus ar kitas naujoves, t.t.
Individualizuotas - tai toks marketingas, kai dėmesys skiriamas individualiam klientui ir jo poreikiams, mikro segmentui, individualizuota yra tuomet, kai kompanija siunčia klientui žinutes, panaudodama jau turimą informaciją apie klientą (pvz. žino, kad jo perkamiausia prekė raudonas vynas, tuomet ir siunčia pasiūlymą su tuo susijusį), individualizuotame marketinge vyksta dialogas tarp bendrovės ir kliento, kai tuo tarpu personalizuotame yra tik į vieną pusę. Individualizuotame marketinge idėjos rinkodaros kampanijoms kyla ne vien iš bendrovės, bet ir iš klientų (klientai siūlo idėjas). Na ir kas svarbiausia, kad individualizuotame marketinge aptarnaujantys darbuotojai yra įgalioti pasirūpinti, kad klientai gautų nepamirštamą aptarnavimą (customer experience) ir jiems suteikiamos visos reikalingos priemonės tam pasiekti, suteikti įgaliojimai priimti sprendimus čia ir dabar. Individualizuotoje rinkodaroje daroma daug kampanijų, bet jos daromos mažesniam segmentui, atsižvegiant į tos auditorijos poreikius. 
Na ir žinoma norint pereiti nuo personalizuoto prie individualizuoto marketingo Jums tikrai bus labai reikalinga gera CRM programa:) (na o potrait software kaip tik tai ir parduoda), nes be jos vargu, ar įmanoma suvaldyti šimtus tūkstančių klientų duomenų ir dar jiems pateikti individualius pasiūlymus. 
Iš tiesų turiu visą straipsnį šia tema, jei kam įdomu, nes čia tik greitai bandžiau parašyti kelias pagrindines idėjas. 

2 komentarai: