2009 m. gegužės 8 d., penktadienis

Kaip autoserviso darbuotojai daro pardavimus


Vakar Vytautas papasakojo istoriją apie pasikeitusį autoserviso darbuotojų elgesį . Istorija tokia: vienos bendrovės, užsiimančios autobusų, fūrų, auto remontu, darbuotojai anksčiau visada turėjo krūvą darbų. Atvykdavo sau į darbą, atsiversdavo žurnalą su darbais ir tiesiog dirbdavo. Vieną dieną atėję į darbą ir atsivertę darbų žurnalą jame nerado nei vieno įrašo, staiga niekam jų paslaugų nebereikėjo. Šio serviso darbuotojai nepuolė į ašaras, o ėmėsi veiksmų: susirado savo klientų telefonus, susirinko informaciją apie jų paskutinius profilaktinius tikrinimus, gedimų remontus, ėmė į rankas telefono ragelį ir skambino: "laba diena, matome, kad jau praėjo metai, kai keitėte filtrus ar tepalus, t.t. Kaip tik turime laiko ketvirtadienį ir galėtumėm apžiūrėti jūsų autobusą (furą). Jau tikrai laikas būtų pasikeisti.. juk būtų taip nemalonu, jei važiuojant Lenkijoje kas nors nutiktų. Beje, kaip tik vyksta akcija - 30 % nuolaida tepalų keitimui. Na kaip, tai užrašyti Jus, ketvirtadienį 10 val?". Tai darė ne pardavimų vadybininkai, o tiesiog žmonės atliekantys remontą. Ir jie vėl turėjo savo darbų žurnale pilna užrašymų.

O aš pagalvojau: kaip aš norėčiau, kad man paskambintų iš autoserviso ir taip pasiūlytų - juk tepalus keisti jau seniai laikas, o ir lempa viena nedega. Kaip man palengvintų gyvenimą toks skambutis:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą