2011 m. birželio 15 d., trečiadienis

Tęsinys apie green hall restoraną

Aciu Green Hall'ui, kurio atsakymas į nusiskundimą davė peno dar vienam post'ui.
Mielieji, gavę skundą iš kliento, neaiškinkite jam, kad jis yra durnius, kad jusu darbuotojai yra baisiai uzsieme ir del to nespeja, ir tuo labiau nerasykite, kad klientui vaidenasi... nes klientui nerupi, kad darbuotojai nespeja, jam vienodai kaip tiksiai vadinasi padazas..klientas mato ir suvokia situacija taip kaip suvokia ir veliau priima sprendima ar grizti i ta vieta ar ne. Green Hall'as galejo atsakyti taip, kad as noreciau sugrizti, butu uzteke nuosirdaus atsiprasymo, pazado, kad butinai atkreips darbuotoju demesi i aptarnavima ir nemokamo kavos puodelio kito vizito metu.
-----------------
zemiau pateikiu gauta atsakyma:
Laba diena, p. Ruta,
apgailestaujame, jei nepateisinome Jusu lukesciu, taciau skaitant Jusu laiska, atrodo, kad buvote kitame restorane.
1) padavejas negalejo deti skrebuciu i salotas, nes jos yra ruosiamos virtuveje ir padavejai ar barmenas ju gamybos procese nedalyvauja.
2) Vakar dienos Cezario salotose su lasisa majonezo nebuvo ne gramo. Jos buvo pagardintos anciuju padazu, kuris susideda is kiausiniu tryniu, alyvuogiu aliejaus, cesnaku, raudonuju svogunu, anciuviu, pipiru bei druskos. Bendras salotu svoris buvo 260 gr. kur padazas sudare 40 gr. +- 5gr., tai sudaro 15 proc. visu salotu. Si proporcija yra adekvati ir naudojama beveik visu salotu ruosimo procese.
3) Atsiprasome del padaveju bei ju aptarnavimo, tiesog per verslo pietus visi klientai nori kuo greiciau papietauti, todel daznai susidaro stresines situacijos.
----
kas atsake, neaisku, nes nepasirase..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą