2011 m. vasario 7 d., pirmadienis

Reikes palaukti

Identiska situacija kartojasi trecia karta - iejus i Nordea banko padalini Svitrigailos g. esu vienintele kliente tarp penkiu darbuotoju. Tvyro mirtina tyla. Nei vienas darbuotojas nesiteikia pakelti akiu nuo kompiuterio, o juo labiau pasisveikinti. Bet as ne is tokiu, kur tyliai stoveciau ir laukciau ju malones. Zinodama, kas mano reikala tvarkys, zingsniuoju tiesiai prie tos darbuotojos ir kaip ir pries tai du kartus ji, man pasisveikinus, pakelia nuo popieriu akis ir sako "reikes palaukti", po velniais, as vienintele kliente ir turiu laukti? Reikalauju pakviesti vadybininka. Jis atlekes eina prie darbuotojos ir praso sutvarkyti mano klausima, ji ir jam pareiskia, kad reikia laukti. Vadybininkas sodina mane prie gretimo staliuko ir pats atnesa pildyti reikiama forma. Nespejus pradeti pildyti, darbuotoja atsilaisvina nuo darbu ir jau aptarnauja mane lyg niekur nieko, nors ir be sypsenos, bet mandagiai sneka. Gal as neismanau banko proceduru, bet esu isitikinusi, kad darbuotoja galejo is pat pradziu atideti savo pradeta darbeli i sona ir visu pima aptarnauti mane, o po to uzbaigti ka pradejus. O jei is tikruju sistema neleidzia nutraukti proceso, tuomet deretu taip ir paaiskinti klientui bei pasakyti, kad luktereti reikes vos minutele.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą