2011 m. sausio 24 d., pirmadienis

Sveiki, Ruta, Jums raso Erikas is X Club Shop

Negaliu nepasidalinti dar viena istorija is snowboardingo temos. Kadangi Nauji metai prasidejo siuo nauju hobiu, teko pagalvoti ir garderobo atnaujinimu. Aplankius kelias parduotuves, radau tik tinkamas snowboard kelnes (X klubo parduotuveje (Konstitucijos pr.)). Deja, tinkancios striukes taip ir neradau, nors pardavejas siule kelis variantus. Kadangi pirkdama paprasiau nuolaidos, pardavejas pasiule X klubo nuolaidu kortele, kuria gavau uzpildzius savo duomenis. Praejus porai dienu netiketai i savo facebooko account'a gavau laiska, zinoma, nuo x klubo. Laiske vardu prisistates pardaves parase, kad pamirso man pasiulyti viena is striukiu variantu ir pasiule, jei tik sudomins, i ji kreiptis, be abejo pridejo nuotrauka, palinkejo grazaus savaitgalio. Nors siuloma striuke man netiko, taciau sis darbuotojo elgesys yra puikus aktyvaus pardavimo pavyzdys. Darbuotojas, zinodamas mano poreiki, juo pasinaudojo: ne tik surado dar viena varianta, bet nepatingejo susirasti mane pagal paliktus duomenis ir visiskai neikyriai ir mandagiai pasiule man isigyti ieskoma daikta. Zinau tikrai, kad i X kluba dar grisiu, kai tik kita karta man reikes prekiu is ju siulomo asortimento, nes juk taip malonu, kai tave aptarnauja profesionalai, kuriems tu rupi net ir isejus is parduotuves.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą