2010 m. kovo 10 d., trečiadienis

Aptarnavimas telefonu VTAKT'e

Šiandien teko skambinti Valstybinei tabako ir alkoholio kontrolės tarnybai. Buvau maloniai nustebinta, kaip šauniai šioje įstaigoje įdiegtas bendravimo telefonu standartas: telefono ragelį pakėlė per kelis skambučius, pasakė įmonės pavadinimą, pasisveikino, išsakius savo paklausimą buvau mandagiai paprašyta prisistatyti, kad galėtų mane sujungti su reikiamu asmeniu. Kol jungė, o tai tirkia neužtruko ilgai (iki minutės), ragelį pakėlė vėl ta pati mergina: " aš labai atsiprašau, kad Jums teko tiek laukti, bet aš jau sužinojau reikiamą informaciją....". Kaip gali pykti ar būti kažkuo nepatenkintas, kai taip gražiai su tavimi bendrauja:). Dar parekomenduočiau VTAKT'ui į standartą įsitraukti, kad prieš pokalbio pabaigą verta skambinančiojo atsiklausti, ar neturi daugiau klausimų ir tik tuomet atsisveikinti. Bet šiaip šaunuoliai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą