2009 m. birželio 3 d., trečiadienis

Ne kiekybe, bet kokybe


Pastaruoju metu is zmoniu girdziu nusiskundimus, kad sumazinus ju kieki, jie nebespeja aptarnaut klientu. Deja kartais aptarnavimas priklauso ne nuo zmoniu kiekio, bet nuo kokybes. Stai vakar Reval viesbutyje stebejau situacija, kai restorano pamainos vadovas dave velniu padavejams: "ko cia stovite dviese vienoje vietoje puse valandos, eikite, vaiksciokite po restorana, ziurekite, gal zmonems, ko reikia, gal tuscius indus isnesti, vandens ipilti, nagi judinkites!". Maciau, kokie nepatenkinti buvo padavejai, bet gave velniu is ties apsuko kelis ratus aplink sale ir vel atsistojo vienoj vietoj ir stovi. Beviltiska.. Tuo tarpu pats vadovas nenustygo vietoj, nuolat priedavo prie musu staliuko ir ziuredavo, ar viskas gerai. Gaila, kad toks teisingas vadovo pavyzdys neuzkrete jo darbuotoju. Tikiu, kad ilgainiui uzkres, na, o jei ne, tuomet aisku, kas tu darbuotoju laukia, juk dabar pasirinkimas didelis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą