Šiandien eilini karta isbandziau nuostabu vardo naudojimo poveiki zmogui. Stovejau Maximoj eileje prie kasos, eile ilga, tad turejau laiko pastebeti kasininke. Ji buvo tokia nusiminus, mechaniskai atlikinejo savo darba, apie jokia sypsena net kalbos nebuvo. Kol laukiau perskaiciau jos varda - Svetlana. Kai man paskaiciavo ir atidavinejo ceki, as pasakiau: "Aciu, Svetlana". Ar zinote, kas tada ivyko? Kasininke pakele nuo kasos aparato ir prekiu akis i mane ir jos veide atsirado didziule sypsena. Tai tikrai nebuvo dirbtina sypsena, labiau nuostabos ir dziaugsmo, kad kazkas ja pastebejo, atkreipe i jos darba demesi.
Taip as dar karta isitikinau, kad zmogui jo vardas daro dideli poveiki. Labai gaila, kad dauguma bendrovi ar jų darbuotojai neisnaudoja sios fantastiskos, nors ir labai paprastos, priemones aptarnavimui gerinti.
Ne veltui yra sakoma, kad vienas is kliento džiaugsmo ingredientu - Asmeninis kontaktas (tame tarpe - vardo naudojimas).
Taip as dar karta isitikinau, kad zmogui jo vardas daro dideli poveiki. Labai gaila, kad dauguma bendrovi ar jų darbuotojai neisnaudoja sios fantastiskos, nors ir labai paprastos, priemones aptarnavimui gerinti.
Ne veltui yra sakoma, kad vienas is kliento džiaugsmo ingredientu - Asmeninis kontaktas (tame tarpe - vardo naudojimas).
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą