2011 m. balandžio 19 d., antradienis

Greitis




Ar kada nors pagalvojote, kokią įtaką pardavimams daro atsakymo pateikimo greitis? Technologijos tikrai neišugdė klientų kantrybės - klientai nori greičio, jie nori gauti atsakymą čia ir dabar. Ypač online. Kam laukti atsakymo dėl rezervacijos 3-4 dienas, jei iš kito galiu gauti atsakymą per 30 sekundžių? Jei įmonė per lėta, patikėkite, klientas lengvai gali susirasti kitą - greitesnę. Ką rodo skaičiai?
Harvard Business Review paskelbė tyrimo apie atsakymo pateikimo greičio svarbą internetiniais kanalais rezultatus. Pagal tyrimą 2009m. reklamai internete (su tikslu pritraukti potencialius klientus) buvo išleista 22.7 milijardai dolerių. Tyrėjai auditavo 2241 kompaniją, siekiant nustatyti, kaip reklama paskatino vartojimą. Rezultatai:
37% kompanijų atsakė klientams į jų užklausimus per 1 valandą.
16% atsakė per 24 val.
24% atsakė per daugiau nei 24 val.
23% neatsakė iš viso.
Vidutinis atsakymo laikas - 42 val.
Neįtikėtina! Tiek pinigų išleidžiama pardavimams skatinti, o kai kurios kompanijos net nesugeba atsakyti klientams.
Pagal tyrimo išvadas: kompanijos, kurios susisiekė su klientais per valandą nuo užklausimo, padidino pardavimus 7 kartais labiau nei tos, kurios susisiekė po daugiau nei viena valanda ir 60 kartų daugiau nei tos, kurios atsakymą pateikė per 24 val!
Linkiu, iš klientų sulaukti "ačiū" už tai, kad taip greitai su juo susisiekėte! Klientai tai tikrai vertina.

Tai ar atsakymo pateikimo greitis jūsų klientus maloniai stebina ar verčia ieškoti kitų alternatyvų?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą