Šiandien lankiausi DnB Nord Basanavičiaus gatvėje. Aptarnavusią darbuotoją Gabrielę galiu paminėti tik geru žodžiu: maloni, paslaugi, pokalbio metu suskambus darbo telefonui atsiprašė, stengėsi sutaupyti mano laiką (siūlydama, kad ji viską užpildys, o man reiktų tik atvykti kitą dieną pasirašyti), be to man uždavus klausimą, į kurį negalėjo atsakyti, nuoširdžiai skambino kolegom ir ieškojo atsakymo. Nesvarbu, kad kompiuteris strigo, tas nuoširdus rūpestis ir dėmesys, apgailestavimas, kad man tenka laukti dėl jų techninių nesklandumų, man visiškai nesugadino nuotaikos. Šaunu, kad yra darbuotojų mokančių aptarnauti.
2010 m. lapkričio 8 d., pirmadienis
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
O man tame apciame banke teko su tokia nemalonia ir savo elgesiu atstumiancia "vista" susidurti, nuotaika sugadino visai dienai. Vardo tik nepamenu
AtsakytiPanaikintiskaiciau verslo ziniose straipsni: Spect-dive dare banku aptarnavimo vertinima, tai sis bankas berods geriausiai pasirode, matyt, Liutaurai, uztaikei ant netinkamos darbuotojos, nors imoneje, kur aptarnavimas yra kulturos dalis tokiu atveju neturetu pasitaikyti is vis..
AtsakytiPanaikinti