Vakar isbandziau, drisciau sakyti pakankamai prestizinio SPA, Sothys (Ozo g.25, Vilniuje), paslaugas. Tik iejus, tiesiai uz kokiu 3 metru pamaciau uz administratores staliuko dvi darbuotojas, kurios snekuciavosi tarpusavyje. Jau nebesistebiu, kad pas mus tarsi priimta, jog klientas turi pasisveikinti pirmas, tad si karta, deja, buvo ne isimtis. Pasisakiau, kad esu uzsirasius 16 val. Administratore perziurejo irasus zurnale ir nurode: "Teks palaukti, ten" ranka parode i pora kedziu (kuriu viena buvo suluzus). Nei "prasome", nei jokiu "malonekite palaukti", "uz poros minuciu tuoj ateis jusu masaziste" ar kazko panasaus nebuvo. Na gerai, galvoju, gal toliau viskas bus gerai. Ir is tiesu nespejus prisesti atejo masaziste, kuri nusivede i man skirta kambareli, viska graziai paaiskino. Nusiraminau ir atsipalaidavau iki to laiko, kai pajutau, kaip pedalo pagalba staigiais kratanciais judesiais buvau pradeta su visu gultu kelti aukstyn. Velgi nei jokio "neisigaskite, dabar jus pakelsiu", na bent kokio paaiskinimo nebuvo. O tai buvo daroma bent kokius 5 kartus, aukstyn zemyn ir vis su tuo pedalu:) Na ir paskutinis momentas sioje proceduroje buvo kremo itrynimas i kuna. Kadangi pries tai tai gulejau negyvosios juros druskos vonioje buvau ikaitusi, o kremas tai juk saltas! Na cia daugiau ir nebekomentuosiu. Tai gi vel moralas paprastas: mokinti darbuotojus mandagumo, mandagiu zodeliu, paaiskinti klientui apie tai, ka planuojate daryti, pakomentuoti, ka tokia procedura naudingo duoda ir galu gale nors karta save pastatyti i kliento padeti ir pabandysi suprasti, kad salta krema tepti ant karsto kuno nera jau toks didelis malonumas, kai patalpos temperatura +20.
2010 m. rugsėjo 20 d., pirmadienis
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą