2010 m. kovo 24 d., trečiadienis

Cop.copine neaptarnavimas

„Cop.copine“ – trokštančioms savitumo ir puošnumo moterims, mėgstančioms šokiruoti ir būti nenuspėjamomis. Po tokių 'sloganu" taip ir norisi užeiti į šią parduotuvę, esančią Gedimino 9. Nors ir neplanavau, bet užeinu, pradedu apžiūrinėti prekes, bandau surasti akimis, kur yra pardavėja, pereinu visą salę iki galo ir tuomet išgirstu pardavėją, tarnybinėse patalpose plepančią telefonu asmeniniais reikalais. Matyt išgirdusi, kad po parduotuvę kažkas vaikšto iškiša galvą, pasižiūri ir toliau sėkmingai plepa. Tuo tarpu man reikalinga jos pagalba.  Į parduotuvę įeina dar viena klientė, kuri lygiai taip pat kaip aš negauna dėmesio, išeina. Bet aš kantresnė, specialiai tempiu laiką, norėdama pažiūrėti, kada gi pagaliau pardavėja susipras, kad laikas padėti telefono ragelį ir aptarnauti klientę. Manyčiau, kad praėjo kokios 5 minutės, tuomet padėjusi ragelį, nieko nesakydama pardavėja nuslinko link kasos aparato, jokio pasisveikinimo, jokio pagalbos pasiūlymo ir be abejo jokio atsiprašymo kad man teko jos laukti, nesulaukiu. Negaliu patikėti, kad dar būna tokio neaptarnavimo! O po to savininkai nesupranta, kodėl jų prekių niekas neperka, kodėl krinta pardavimai... čia toks elementoriškas neaptarnavimo pavyzdys, kad net gėda apie tokius rašyti..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą