
Prieš kelias dienas kolegė kartu su vyru patraukė į didelę Norfą apsipirkti produktų. Gerą pusvalandį vaikčioję po parduotuvę prisikrovė pilnus vežimus ir patenkinti nuėjo prie kasos. Pradėjo krauti ant prekystalio prekes ir ieškoti maišelių, į kuriuos galėtų nusipirkę susidėti prekes. Tačiau maišelių nebuvo nei prie to nei prie kito prekystalio. Pasiteiravo pardavėjos, o ji sako: nėra, neturime ir neturėsime šiandien. Į klausimą kur susidėti prekes, pardavėja tik gūžtelėjo pečiais.
Akivaizdu, kad Norfoje sušlubavo procesai: kažkas nepranešė, kad maišeliai baigiasi arba kažkas neužsakė maišelių, o gal būt ir tai ir tai.. dėl to nukentėjo ir klientas, kuris nepirko prekių, nes neturėjo kur susidėti ir parduotuvė, nes neteko kliento ir pajamų, o kur dar žodinė antireklama.. Taigi jei eisite į Norfą, nepamirškite pasiimti savo maišiuko.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą